SERVİS ŞARTLARI- Servis hizmeti verilen arızayla ilgili, arızanın tekrar etmesi halinde kullanılan parça veya malzemenin yenisi ile değiştirilmesini, yeniden tamirini, bedel iadesini veya bedel indiriminin taahhüt edildiğini ve satıcı ile tüketicinin yükümlülüklerini kapsar.
- Servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, bu yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine geçer.
- Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıldır.
- Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenecektir.
- Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde , işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA KALAN ARIZALAR;- KULLANIM HATALARINDAN DOLAYI OLUŞAN ARIZALAR
- Araç çarpması,
- Kapının altında bir cisim varken indirilmesi,
- Kapı yukarı hareket ederken motora yük verecek ağırlık ilaveleri,
- Elektrik-elektronik kısımlara su kaçırılması
- DOĞAL AFETLERDEN DOLAYI OLUŞAN ARIZALAR
- (SU BASKINI , YILDIRIM , DEPREM , RÜZGAR , KAR VB..)
- HIRSIZLIK , TERÖR , VB…AMAÇLA KÖTÜ NİYETLİ KİŞİLER TARAFINDAN KAPIYA ZARAR VERİLMESİ
- KAPININ BULUNDUĞU ELEKTRİK ŞEBEKESİNE YAPILAN MÜDAHALELER
- Yüksek voltaj
- Faz değişimi
- Elektrik kesintisi
- Kapının bağlı olduğu şebekeye başka bir cihaz bağlanması
- FİRMAMIZ ELEMANLARI DIŞINDAKİ KİŞİLERCE KAPIYA YAPILACAK HER TÜRLÜ İLAVE ve MÜDAHALE
- Fotosel ,timer,alarm,motor,kumanda,alıcı-verici,güç kaynağı vb.. elektronik parça ilavesi veya değişimi
- Mekanik aksama yapılacak ilaveler (kilit-sürgü takılması vb..)
- Arıza anında yetkisiz kişilerin her türlü müdahalesi.
- BİNA,DÜKKAN,FABRİKA….VB YERLERİN TADİLATLARINDA KARTLARIN BEYİNLİ OLMASINDAN DOLAYI KAPIYA GİDEN ELEKTRİKLERİN KESİLİP TADİLAT YAPILMASI GEREKİR.AKSİ TAKDİRDE OLUŞACAK ZARARLAR GARANTİ KAPSAMINA GİRMEZ
2366 kez görüntülendi